Tüm Platformlar için Hızlı Uygulama Geliştirme --->    Kitabımız...      Delphi

Konuyu Paylaş : facebook gplus twitter

Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
FMX Animasyon ve Animasyonlu Tab Geçişleri Web Semineri
#1
Merhaba,
FMX Animasyon ve Animasyonlu Tab Geçişleri hakkında örnek uygulamaların yer alacağı bir seminer düzenlenecek. 
Seminer Ray Konopka tarafından 15 Haziran 2017 tarihinde verilecek.
Kayıt için: Linkleri Görebilmeniz İçin Giriş yap veya Üye Ol
While true do; Hayat döngüsü, kısır değildir! Yapılan bir yanlış, o döngünün dışına çıkmanızı sağlayacaktır.
WWW
Cevapla
#2
Bu seminerlere daha sonra offline ulasmak mumkun mudur acaba?
Cevapla
#3
Evet. 
Embarcadero'nun eğitim ve tanıtım platformu olan Linkleri Görebilmeniz İçin Giriş yap veya Üye Ol'te belli bir süre sonra (1-2 gün gibi) yayınlanıyor.
While true do; Hayat döngüsü, kısır değildir! Yapılan bir yanlış, o döngünün dışına çıkmanızı sağlayacaktır.
WWW
Cevapla
#4
Teşekkürler Fesih bey.
Cevapla
#5
Seminer videosu


While true do; Hayat döngüsü, kısır değildir! Yapılan bir yanlış, o döngünün dışına çıkmanızı sağlayacaktır.
WWW
Cevapla
#6
Merhaba video için teşekkürler.

Bu Gesture ile sekmeler arasında gezmek istediğimde akıcılık da biraz problem var gibi. z-Order dan dolayımı bilmiyorum fakat bazen algılamıyor.
Amatör Küme Bilgisayar Programcısı
WWW
Cevapla
#7
(19-06-2017, Saat: 10:12)barutali Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Linkleri Görebilmeniz İçin Giriş yap veya Üye OlMerhaba video için teşekkürler.

Bu Gesture ile sekmeler arasında gezmek istediğimde akıcılık da biraz problem var gibi. z-Order dan dolayımı bilmiyorum fakat bazen algılamıyor.

Merhaba,
Rica ederim.
GestureManager'ı hangi nesnenin Touch > GestureManager özelliğine atıyorsunuz?
Bir projemde (Delphi 10.1 ile yazıldı) dinamik olarak Tab oluşturup, her tab'a bir Image yerleştirip, Touch ile Slider gibi kullanıyorum. 
Tab sayısı da dinamik olarak değişebiliyor. Bu yapıda olan bir TabControl'de şu ana kadar bir sorun yaşamadım.
While true do; Hayat döngüsü, kısır değildir! Yapılan bir yanlış, o döngünün dışına çıkmanızı sağlayacaktır.
WWW
Cevapla
#8
(19-06-2017, Saat: 10:28)Fesih ARSLAN Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Linkleri Görebilmeniz İçin Giriş yap veya Üye Ol
(19-06-2017, Saat: 10:12)barutali Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Linkleri Görebilmeniz İçin Giriş yap veya Üye OlMerhaba video için teşekkürler.

Bu Gesture ile sekmeler arasında gezmek istediğimde akıcılık da biraz problem var gibi. z-Order dan dolayımı bilmiyorum fakat bazen algılamıyor.

Merhaba,
Rica ederim.
GestureManager'ı hangi nesnenin Touch > GestureManager özelliğine atıyorsunuz?
Bir projemde (Delphi 10.1 ile yazıldı) dinamik olarak Tab oluşturup, her tab'a bir Image yerleştirip, Touch ile Slider gibi kullanıyorum. 
Tab sayısı da dinamik olarak değişebiliyor. Bu yapıda olan bir TabControl'de şu ana kadar bir sorun yaşamadım.

TabControl' ün kendisine atama yapıyorum hocam.
Amatör Küme Bilgisayar Programcısı
WWW
Cevapla
#9
(19-06-2017, Saat: 10:30)barutali Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Linkleri Görebilmeniz İçin Giriş yap veya Üye Ol
(19-06-2017, Saat: 10:28)Fesih ARSLAN Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Linkleri Görebilmeniz İçin Giriş yap veya Üye OlMerhaba,
Rica ederim.
GestureManager'ı hangi nesnenin Touch > GestureManager özelliğine atıyorsunuz?
Bir projemde (Delphi 10.1 ile yazıldı) dinamik olarak Tab oluşturup, her tab'a bir Image yerleştirip, Touch ile Slider gibi kullanıyorum. 
Tab sayısı da dinamik olarak değişebiliyor. Bu yapıda olan bir TabControl'de şu ana kadar bir sorun yaşamadım.

TabControl' ün kendisine atama yapıyorum hocam.

Olması gereken yöntem de budur. Bazı arkadaşlar formun Gesture olayını kullanıyor, bu nedenle sormuştum. Gesture olayında, işin arka planını bilmemekle beraber; Object hiyerarşisinin (z-Order) çok önemli olmadığını düşünüyorum. Tahminimce GestureManager'ın ait olduğu temel nesne baz alınarak, Gesture işlemleri gerçekleştiriliyor.
Bunun tespitini, Delphi 10.2 sürümünün ikinci güncellemesinde (Linkleri Görebilmeniz İçin Giriş yap veya Üye Ol) yapabiliriz. Smile (Yani yıl sonuna doğru)
Yeni bir projede, çeşitli nesne kombinasyonlarıyla, bu durum (z-order'dan kaynaklanıp, kaynaklanmadığı) daha kolay bir şekilde test edilebilir.
While true do; Hayat döngüsü, kısır değildir! Yapılan bir yanlış, o döngünün dışına çıkmanızı sağlayacaktır.
WWW
Cevapla
#10
(19-06-2017, Saat: 10:43)Fesih ARSLAN Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Linkleri Görebilmeniz İçin Giriş yap veya Üye Ol
(19-06-2017, Saat: 10:30)barutali Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Linkleri Görebilmeniz İçin Giriş yap veya Üye OlTabControl' ün kendisine atama yapıyorum hocam.

Olması gereken yöntem de budur. Bazı arkadaşlar formun Gesture olayını kullanıyor, bu nedenle sormuştum. Gesture olayında, işin arka planını bilmemekle beraber; Object hiyerarşisinin (z-Order) çok önemli olmadığını düşünüyorum. Tahminimce GestureManager'ın ait olduğu temel nesne baz alınarak, Gesture işlemleri gerçekleştiriliyor.
Bunun tespitini, Delphi 10.2 sürümünün ikinci güncellemesinde (Linkleri Görebilmeniz İçin Giriş yap veya Üye Ol) yapabiliriz. Smile (Yani yıl sonuna doğru)
Yeni bir projede, çeşitli nesne kombinasyonlarıyla, bu durum (z-order'dan kaynaklanıp, kaynaklanmadığı) daha kolay bir şekilde test edilebilir.

 Gesture da tetiklemeyi global olarak yapıyor diyebilir miyiz? Böyle bir sıkıntı yaşayınca nesneye temas ile tetikleniyor diye düşünmüştüm.
Amatör Küme Bilgisayar Programcısı
WWW
Cevapla

Konuyu Paylaş : facebook gplus twitter



Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Genişletilmiş FireDAC Eğitim Semineri - OffLine Fesih ARSLAN 0 204 23-06-2017, Saat: 10:13
Son Yorum: Fesih ARSLAN
  WebBroker Semineri Fesih ARSLAN 2 326 23-06-2017, Saat: 09:54
Son Yorum: Fesih ARSLAN
  ARC Web Semineri Fesih ARSLAN 1 245 03-06-2017, Saat: 12:34
Son Yorum: DelphiCan
  FireUI Web Semineri Fesih ARSLAN 0 204 01-06-2017, Saat: 08:50
Son Yorum: Fesih ARSLAN
  Delphi 10.2 Tokyo Web Semineri DelphiCan 2 511 29-03-2017, Saat: 10:44
Son Yorum: DelphiCan



Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi