Delphi Can
datasnap Mobil İnternet bağlantı sorunu - Baskı Önizleme

+- Delphi Can (http://www.delphican.com)
+-- Forum: Delphi (http://www.delphican.com/forum-delphi)
+--- Forum: Mobil Platform - FireMonkey (FMX) (http://www.delphican.com/forum-mobil-platform-firemonkey-fmx)
+--- Konu Başlığı: datasnap Mobil İnternet bağlantı sorunu (/datasnap-mobil-internet-baglanti-sorunu.html)



datasnap Mobil İnternet bağlantı sorunu - hakanharbeli - 13-02-2018

Merhaba,

datasnapin sorunlarıyla uğraşmaya devam ediyorum.

Kendi bilgisayarımı server'a çevirdim uzak erişime açtım. Portları felan açtın herhangi bir sıkıntı yok.

Başka bir bilgisayardan başka bir wifi ağını kullanarak dahil serverla bağlantı sağlayabiliyorum. 

Fakat iş telefona gelince. Sadece aynı wifi ağında bağlantı kurabiliyorum. Farklı bir wifi aracılığıyla bağlanmak istediğimde no route host gibi bir hata alıyorum. Mobil interneti kullanınca da aynı hatayı alıyorum. 

Acaba sorun ne olabilir yani mobil kısmında unuttuğum bir duurm var acaba ?


datasnap Mobil İnternet bağlantı sorunu - nguzeller - 13-02-2018

sorunu nerede test etmek için modemin içinde ip adresim ile internetten çıkış ip arasında fark varmı bakarmışsın, sabit ip yoksa modeme sanal ip veriliyor bina yada daha geniş bir alana tek çıkış ıp veriyorlar


datasnap Mobil İnternet bağlantı sorunu - malitutuncu - 14-02-2018

android tarafında izinleri gözden geçirebilirsin. Böyle bir durum varsa engelleyen birşeyler var diye düşünüyorum


datasnap Mobil İnternet bağlantı sorunu - csunguray - 15-02-2018

Linkleri Görebilmeniz İçin Giriş yap veya Üye Ol sayfasından portunuzun açık olup olmadığını test edebilirsiniz.


datasnap Mobil İnternet bağlantı sorunu - mcuyan - 16-02-2018

hocam DS 211 nolu portu kulanır (eğer değiştirmediyseniz..).. Modeminize 211 nolu portun 192.168.1.xxx (data sunucunuz) daki 211 nolu portuna yönlendirme yaptıysanız sorun olmayacaktır.. yaklaşık 20 farklı müşterimde kullanıyorum bu altyapıyı ben (farklı altyapılar, farklı modem markaları vs.vs.vs.)


Cvp: datasnap Mobil İnternet bağlantı sorunu - hakanharbeli - 16-02-2018

(13-02-2018, Saat: 21:27)nguzeller Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Linkleri Görebilmeniz İçin Giriş yap veya Üye Olsorunu nerede test etmek için modemin içinde ip adresim ile internetten çıkış ip arasında fark varmı bakarmışsın, sabit ip yoksa modeme sanal ip veriliyor bina yada daha geniş bir alana tek çıkış ıp veriyorlar

(14-02-2018, Saat: 09:43)malitutuncu Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Linkleri Görebilmeniz İçin Giriş yap veya Üye Olandroid tarafında izinleri gözden geçirebilirsin. Böyle bir durum varsa engelleyen birşeyler var diye düşünüyorum

(15-02-2018, Saat: 16:57)csunguray Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Linkleri Görebilmeniz İçin Giriş yap veya Üye OlLinkleri Görebilmeniz İçin Giriş yap veya Üye Ol sayfasından portunuzun açık olup olmadığını test edebilirsiniz.

(16-02-2018, Saat: 00:22)m cuyan Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Linkleri Görebilmeniz İçin Giriş yap veya Üye Olhocam DS 211 nolu portu kulanır (eğer değiştirmediyseniz..).. Modeminize 211 nolu portun 192.168.1.xxx (data sunucunuz) daki 211 nolu portuna yönlendirme yaptıysanız sorun olmayacaktır.. yaklaşık 20 farklı müşterimde kullanıyorum bu altyapıyı ben (farklı altyapılar, farklı modem markaları vs.vs.vs.)

Verdiğiniz bilgiler için çok teşekkür ederim eve gidince tekrar kontrollerimi sağlayacağım. mcuyan üstat portları da doğru yönlendirdim. Ama sadece aynı modemden bağlanınca verileri görüntüleyebiliyorum. Farklı modemden bağlanınca hata alıyorum anlamadım gitti tekrar bir kontrollerimi sağlayayım.

herkese iyi çalışmalar


Cvp: datasnap Mobil İnternet bağlantı sorunu - mcuyan - 18-02-2018

(16-02-2018, Saat: 10:36)hakanharbeli Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Linkleri Görebilmeniz İçin Giriş yap veya Üye Ol
(13-02-2018, Saat: 21:27)nguzeller Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Linkleri Görebilmeniz İçin Giriş yap veya Üye Olsorunu nerede test etmek için modemin içinde ip adresim ile internetten çıkış ip arasında fark varmı bakarmışsın, sabit ip yoksa modeme sanal ip veriliyor bina yada daha geniş bir alana tek çıkış ıp veriyorlar

(14-02-2018, Saat: 09:43)malitutuncu Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Linkleri Görebilmeniz İçin Giriş yap veya Üye Olandroid tarafında izinleri gözden geçirebilirsin. Böyle bir durum varsa engelleyen birşeyler var diye düşünüyorum

(15-02-2018, Saat: 16:57)csunguray Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Linkleri Görebilmeniz İçin Giriş yap veya Üye OlLinkleri Görebilmeniz İçin Giriş yap veya Üye Ol sayfasından portunuzun açık olup olmadığını test edebilirsiniz.

(16-02-2018, Saat: 00:22)m cuyan Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Linkleri Görebilmeniz İçin Giriş yap veya Üye Olhocam DS 211 nolu portu kulanır (eğer değiştirmediyseniz..).. Modeminize 211 nolu portun 192.168.1.xxx (data sunucunuz) daki 211 nolu portuna yönlendirme yaptıysanız sorun olmayacaktır.. yaklaşık 20 farklı müşterimde kullanıyorum bu altyapıyı ben (farklı altyapılar, farklı modem markaları vs.vs.vs.)

Verdiğiniz bilgiler için çok teşekkür ederim eve gidince tekrar kontrollerimi sağlayacağım. mcuyan üstat portları da doğru yönlendirdim. Ama sadece aynı modemden bağlanınca verileri görüntüleyebiliyorum. Farklı modemden bağlanınca hata alıyorum anlamadım gitti tekrar bir kontrollerimi sağlayayım.

herkese iyi çalışmalar

Merhaba. 
Zaten aynı modemden bağlı iseniz, Local network desinizdir yani, Ve lan da çalışıyor ise DS altyapınızda sorun yok demektir. Eğer WAN a çıktığınızda bağlantı kuramıyorsanız bu da modem i geçemediğinizden kaynaklanır. Sabit IP niz var ise ve portu doğru açmış, yönlendirmişseniz sorun olmaması gerekiyor. Bazı Internet servis sağlayıcları, Sabit IP tanımı yapmadığınız da modemden port açsanız bie gateway vermiyor (superonline da yaşamıştım bu sorunu).