Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 5/5 - 1 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[Ödüllü Soru] FMX Android projede input alan ve sanal klavye konumu
#1
Merhaba,

Ödül +10 Puan değerindedir.

Soru: FMX Android projede input alana odaklanıldıktan sonra ekrandaki konumu gözetmeksizin sanal klavyenin açılacağı konumu belirtilen input komponentinin hemen altına açıp belirtilen tuşa basıldığı zaman klavyenin kapatılmasını sağlayan fonksiyonu en kısa yöntem ile çözen kişi ödülün sahibi olacaktır.

Not: Eksik yada hatalı cevap tam puan ile ödüllendirilmez.
Linkleri Görebilmeniz İçin Üye Olmanız Gerekiyor. Üye Olabilmek İçin Lütfen Buraya Tıklayınız.
Linkleri Görebilmeniz İçin Üye Olmanız Gerekiyor. Üye Olabilmek İçin Lütfen Buraya Tıklayınız.
Linkleri Görebilmeniz İçin Üye Olmanız Gerekiyor. Üye Olabilmek İçin Lütfen Buraya Tıklayınız.
Cevapla
#2
Nesnenin dikey veya yatay hareket edip etmeyeceğine göre değişir.
Aşağıda bir örnek var ama bana uzun yol gibi geldi.

Linkleri Görebilmeniz İçin Üye Olmanız Gerekiyor. Üye Olabilmek İçin Lütfen Buraya Tıklayınız.
Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Delphi ile ilk Android oyunumuz crowlin 4 317 29-05-2019, Saat: 11:44
Son Yorum: crowlin
  Android 7.1.1 Null Pointer narkotik 5 298 29-05-2019, Saat: 10:54
Son Yorum: Mr.Developer
  Delphi 10.3 FMX Android Sdk Dosya Yolu Belirtme Hatası xenginyigit 3 262 19-05-2019, Saat: 05:20
Son Yorum: xenginyigit
  [ÇÖZÜLDÜ] Android Sürüm Sorunu ? Mr.Developer 15 764 25-04-2019, Saat: 12:06
Son Yorum: Mr.Developer
  Android string grid check column a veri ekleme 41linea41 3 255 19-04-2019, Saat: 20:06
Son Yorum: 41linea41



Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi