Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 5/5 - 1 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[Ödüllü Soru] FMX Android projede input alan ve sanal klavye konumu
#1
Merhaba,

Ödül +10 Puan değerindedir.

Soru: FMX Android projede input alana odaklanıldıktan sonra ekrandaki konumu gözetmeksizin sanal klavyenin açılacağı konumu belirtilen input komponentinin hemen altına açıp belirtilen tuşa basıldığı zaman klavyenin kapatılmasını sağlayan fonksiyonu en kısa yöntem ile çözen kişi ödülün sahibi olacaktır.

Not: Eksik yada hatalı cevap tam puan ile ödüllendirilmez.
Linkleri Görebilmeniz İçin Üye Olmanız Gerekiyor. Üye Olabilmek İçin Lütfen Buraya Tıklayınız.
Linkleri Görebilmeniz İçin Üye Olmanız Gerekiyor. Üye Olabilmek İçin Lütfen Buraya Tıklayınız.
Linkleri Görebilmeniz İçin Üye Olmanız Gerekiyor. Üye Olabilmek İçin Lütfen Buraya Tıklayınız.
Cevapla
#2
Nesnenin dikey veya yatay hareket edip etmeyeceğine göre değişir.
Aşağıda bir örnek var ama bana uzun yol gibi geldi.

Linkleri Görebilmeniz İçin Üye Olmanız Gerekiyor. Üye Olabilmek İçin Lütfen Buraya Tıklayınız.
Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Android 7 - android 9 cihankoca 2 48 5 saat önce
Son Yorum: egeven
  Android 64 bit Dahil Etme cihankoca 2 71 20-09-2019, Saat: 17:44
Son Yorum: cihankoca
  Android Sdk Güncellemesi cihankoca 3 87 20-09-2019, Saat: 15:36
Son Yorum: cihankoca
  Android 7.1.1 Null Pointer narkotik 7 487 20-09-2019, Saat: 12:45
Son Yorum: Mr.Developer
  Firemonkey Android Uygulama ile Barcode Okuma coderlegobilisim 1 77 19-09-2019, Saat: 18:27
Son Yorum: Mr.Developer



Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi