Yorumları: 35
Konuları: 15
Kayıt Tarihi: 26-01-2017
Rep Puanı: 46
Başlangıç
Delphi ile yapılmış Android bir uygulamada bir Image üzerine çok hızlı bir şekilde arka arkaya seri tıklamalar yaptığımızda Image click olayına yazmış olduğum kodlar çalışmayabiliyor. Örneğin Image click olayına bir bip sesi ekledim ve her tıkladığımda bu sesin çıkmasını sağlıyorum. Ancak arka akaya çok seri yapılan tıklamalarda Image nesnesinin donduğunu farkettim. Yani yapmış olduğumuz uygulama istenilen hıza cevap veremiyor.
Playstore da bulunan bir çok uygulama veya oyunda ise böyle bir sıkıntı olmamakta. Bu neden kaynaklanmaktadır? Nasıl düzeltebilirim?
Yorumları: 35
Konuları: 15
Kayıt Tarihi: 26-01-2017
Rep Puanı: 46
Başlangıç
29-03-2017, Saat: 09:02
(Son Düzenleme: 29-03-2017, Saat: 09:16, Düzenleyen: dnzmobile.)
AliZairov hocam, ses fonksiyonunu sadece örnek olarak verdim, basit bir label ile sayaç yaptığınızda da aynı durum olmakta.. Biraz araştırdım flash v.b programlarda bu tür bir sıkıntı olduğunda, yani tıklama olaylarından geç cevap aldıklarında şöyle bir çözüm bulmuşlar.
Xml'den cihazın grafik işlemcisini CPU'dan GPU yapmışlar sorunu bu şekilde çözmüşler. Yani uygulama cihazın GPU'sunu kullanınca sorun çözülüyor.
Ayrıca kodları Click olayı yerine kodları MouseDown olayına yazarak daha iyi bir performans sağlamışlar.
Ancak ben xml dosyalarında yada başka bir yerde böyle bir işlemci ayarı bulamadım. Grafik işlemciyi nereden değiştirebilirim?
Yorumları: 1.460
Konuları: 80
Kayıt Tarihi: 05-08-2016
Aktif Kullandığınız Delphi Sürümü:
Rep Puanı: 11.868
Üstad
Anahtar kelimeler: Blocking, Thread, Senkron/Asenkron
Mal sahibi, mülk sahibi
Hani bunun ilk sahibi ?
Mal da yalan mülk de yalan
Var biraz da sen oyalan...