Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 4/5 - 4 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Yerli Yapım Mobil Uygulamalar (FMX)
#11
Projelerin hepsi birbirinden güzel olmuş herkesin eline sağlık. @"Fesih ARSLAN" bey'in yazdığı gibi kişilere ilham olacak projeler var.

@arsl01  Projeniz'de voltaj, sıcaklık motor durumu vb bildirimler görüyorum, bu veri nasıl elde ediyorsunuz ve bu bildirimlerin uygulamayla iletişimini nasıl sağlıyorsunuz.
Cevapla
#12
@pro_imaj bu veriler bi arkadasin aracından geliyor
Formda bahsettiğim Quectel M66 cihazi ile verileri server'a gonderiyorum
Muharrem ARSLAN
WWW
Cevapla
#13
Saha Takip

Google Play: https://play.google.com/store/apps/detai....sahatakip
Apple Storehttps://apps.apple.com/tr/app/id1525873465

Görüntüler:

   

   

Hakkında:
Saha Takip uygulamasıyla günlük iş süreçlerinizin takibi ve yönetimini kolayca sağlayabilirsiniz.
Müşterileriniz tarafından talep edilen iş, eğitim veya arıza taleplerini alabilirsiniz.
Herhangi bir müşteri adına teknik destek talebi oluşturabilirsiniz.

İş yönetimini sağlamak amacıyla oluşturulan bir iş talebini teknik personele görev olarak atayabilirsiniz.

Görev atama işlemi ile birlikte yaklaşık maliyeti belirleyebilir, teknik personele iş ile ilgili özel bir mesaj iletebilir veya müşteri memnuniyet anketi gönderebilirsiniz.

Müşteri konumunu veya yapılacak işin konumunu harita üzerinde görebilirsiniz.
Bir iş takvimi oluşturabilir ve yaklaşan etkinliklerinizi görebilirsiniz.
Müşteri sözleşmelerini ve yapılan işlerin garanti takibini yapabilirsiniz.
Müşteri, saha personeli veya iş durumlarını raporlayabilirsiniz.

Talepler Ekranı
Teknik destek talebi yönetici tarafından onaylanabilir veya reddedilebilir.
Tüm talepler günlük, haftalık veya aylık olarak listelenebilir, Onaylı veya Onaysız olanlar filitrelenebilir veya doğrudan bir talep liste içerisinden aranabilir.
Talep ekranında talep edilen destek türü, talep eden müşteri, onay durumu, işin harita üzerindeki konumu ve işlem tarihlerini görebilirsiniz.
Talep onay aşamasında görev, bir ekibe atanabileceği gibi bir veya daha fazla personel seçimi yapılarak da görev atayabilirsiniz.

Görevler Ekranı
Yöneticiler tarafından teknik personele atanan tüm görevler listelenebilir.
Teknik personel kendisine atanan tüm görevleri listeleyebilir.
Görevler ekranında görev durumu yüzdelik dilimleri halinde gösterilmektedir.
Tüm görevler günlük, haftalık veya aylık olarak listelenebilir, beklemede, sırada veya tamamlanan görevler filitrelenebilir veya doğrudan bir görev liste içerisinden aranabilir.
Görev ekranında görev türü, müşteri bilgisi, işten sorumlu müdür, görev detayı ve işlem tarihlerini görebilirsiniz.
Herhangi bir görev durumu doğrudan sıraya alınabilir, işleme alınabilir, tamamlanabilir, iptal edilebilir veya ertelenebilir.
Bir görev ile ilgili sorumlu olan yönetici, görevli personel ve işin tüm süreçlerini kronolojik olarak listeleyebilirsiniz.

Yapılan İşler Ekranı
Saha personeli tarafından tamamlanmış görev veya işlerin tümünü görebilirsiniz.
Yapılan işler günlük, haftalık veya aylık olarak listelenebilir ve doğrudan bir iş liste içerisinden aranabilir.
Bu ekranda yapılan iş veya görev türü, müşteri bilgisi, nihai iş sürecini onaylayan personel, işin garanti durumu, iş başlangıç ve bitiş tarihlerini görebilirsiniz.
Daha önce tamamlanmış bir işi seçerek, o iş ile ilgili bir destek veya eğitim talebinde bulunabilirsiniz.

Bildirim Ekranı
Müşteri taleplerinin onaylanması veya iptal edilmesi, saha personeline görev atanması, görev sürecinin değişmesi ve bir anket atanması durumunda müşteriye doğrudan bildirim gönderebilirsiniz.
Saha personeline bir görev atanması veya iş sürecinin değişmesi durumunda yönetici ve saha personeline doğrudan bir bildirim gönderebilirsiniz.
Garanti süreçleri, sözleşmeler ve iş takibindeki kritik aşamalarda yönetici veya servis müdürlerine doğrudan bildirim gönderilmektedir.

Müşteri Ekranı
Müşterileri iletişim bilgileri, adres bilgisi, firmanıza olan uzaklıkları ve müşteri türünü listeleyebilirsiniz.
Özel müşterileriniz için VIP kredi belirleyerek yıl içerisinde doğrudan acil destek talebi yapmasını sağlayabilirsiniz.
Aktif ve pasif müşterilerinizi ayrı ayrı listeleyebilirisiniz.
Müşteriye bağlı tüm personel ve iletişim bilgilerini listeleyebilir ve bu liste içerisinden doğrudan arama yapabilirsiniz.

Personel Ekranı
Kendi firmanızda çalışan tüm personelleri, müşteri personellerini veya tüm personeli listeleyebilirisiniz.
Personel ekranında personel türü ve iletişim bilgilerini görebilir ve herhangi bir personeli bu liste içerisinden arayarak bulabilirsiniz.
İş süreçlerinde görev atayacağınız ekipler oluşturabilir ve hangi ekipte hangi personellerin çalıştığını bir ekranda görebilirsiniz.
Cevapla
#14
(10-08-2020, Saat: 21:36)Mr.Developer Adlı Kullanıcıdan Alıntı: @mcuyan tasarımı beyaz üzerine inşa etmeniz çok hoş olmuş hocam.

Teşekkürler öncelikle.. Hocam RAd studionun kendi style ları da fena sayılmaz görüntü olarak fakat style element ciddi sorunlar yaratıyor abuk subuk kilitlenmeler ve apk nın boyutunu çok fena şişiriyor. bende sadeliğin rengi olan Beyaz üzerşne inşaa ettim uygulamamı.
// Bilgi paylaştıkça çoğalır.. 

Cevapla
#15
@mcuyan hocam size katılıyorum. style kullanmak her zaman avantaj da sağlamıyor ne yazık ki.
Beyaz üzerine olmasının büyük katkıları da oluyor mesela koyu temaya geçirmek zor olmuyor kullanıcı tarafında.
Cevapla
#16
@Mr.Developer ben tema vs gibi görsel değişikliğe müsade etmiyorum. kullanıcım sadece benim (görsel tasarımcılarımın) belirlediği renk ve eşlenikcileri ileyapılan tasarımı görüyorlar. Runtime'da değiştirdiğiniz her türlü görsel efekt size crash, yavaşlık vs gibi sorunlarla geri dönüyor deneyimlerime göre. Heleki style olayına asla bir daha girmem FMX de.. Smile
// Bilgi paylaştıkça çoğalır.. 

Cevapla
#17
@mcuyan hocam yine katılıyorum  Smile
Zaten bir kaç yıllık tecrübeme dayanarak rahatlıkla diyebilirim ki kullanıcı tasarıma pek bakmıyor. ( İşine yarayan bir araç ise )
Bunun üzerine çıkarttığım uygulamalarımda, uygulama içerisinde seçilebilir birden fazla arayüz, her alanı özelleştirme özelliği, kullanıcıya dayalı arayüz tasarım önerileri gibi bir çok deneye tabii tuttum kullanıcıları ve sonuç hüsran. en azından Türk kullanıcılar için böyle  Smile
"Bir insanın hiç mi göz zevki olmaz arkadaş" diyorum kendi kendime.  Rolleyes 

Ayrıca delphi fmx tarafındaki animasyonları kullanmak gözü bozuyor bu açık ve net  Smile Bir aşağıdan yukarı doğru çıkma efekti yapmak istesem sanki aşağıdan zorla itiyorlar gibi geliyor   Smile ( Tabiki bu basit anlatım örneğidir ama gerçektir. Blush )
Cevapla
#18
(11-08-2020, Saat: 11:53)Fesih ARSLAN Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Saha Takip

Google Play: https://play.google.com/store/apps/detai....sahatakip
Apple Storehttps://appadvice.com/app/fibercom-saha-...1451961294 
Görüntüler:





Hakkında:
Saha Takip uygulamasıyla günlük iş süreçlerinizin takibi ve yönetimini kolayca sağlayabilirsiniz.
Müşterileriniz tarafından talep edilen iş, eğitim veya arıza taleplerini alabilirsiniz.
Herhangi bir müşteri adına teknik destek talebi oluşturabilirsiniz.

İş yönetimini sağlamak amacıyla oluşturulan bir iş talebini teknik personele görev olarak atayabilirsiniz.

Görev atama işlemi ile birlikte yaklaşık maliyeti belirleyebilir, teknik personele iş ile ilgili özel bir mesaj iletebilir veya müşteri memnuniyet anketi gönderebilirsiniz.

Müşteri konumunu veya yapılacak işin konumunu harita üzerinde görebilirsiniz.
Bir iş takvimi oluşturabilir ve yaklaşan etkinliklerinizi görebilirsiniz.
Müşteri sözleşmelerini ve yapılan işlerin garanti takibini yapabilirsiniz.
Müşteri, saha personeli veya iş durumlarını raporlayabilirsiniz.

Talepler Ekranı
Teknik destek talebi yönetici tarafından onaylanabilir veya reddedilebilir.
Tüm talepler günlük, haftalık veya aylık olarak listelenebilir, Onaylı veya Onaysız olanlar filitrelenebilir veya doğrudan bir talep liste içerisinden aranabilir.
Talep ekranında talep edilen destek türü, talep eden müşteri, onay durumu, işin harita üzerindeki konumu ve işlem tarihlerini görebilirsiniz.
Talep onay aşamasında görev, bir ekibe atanabileceği gibi bir veya daha fazla personel seçimi yapılarak da görev atayabilirsiniz.

Görevler Ekranı
Yöneticiler tarafından teknik personele atanan tüm görevler listelenebilir.
Teknik personel kendisine atanan tüm görevleri listeleyebilir.
Görevler ekranında görev durumu yüzdelik dilimleri halinde gösterilmektedir.
Tüm görevler günlük, haftalık veya aylık olarak listelenebilir, beklemede, sırada veya tamamlanan görevler filitrelenebilir veya doğrudan bir görev liste içerisinden aranabilir.
Görev ekranında görev türü, müşteri bilgisi, işten sorumlu müdür, görev detayı ve işlem tarihlerini görebilirsiniz.
Herhangi bir görev durumu doğrudan sıraya alınabilir, işleme alınabilir, tamamlanabilir, iptal edilebilir veya ertelenebilir.
Bir görev ile ilgili sorumlu olan yönetici, görevli personel ve işin tüm süreçlerini kronolojik olarak listeleyebilirsiniz.

Yapılan İşler Ekranı
Saha personeli tarafından tamamlanmış görev veya işlerin tümünü görebilirsiniz.
Yapılan işler günlük, haftalık veya aylık olarak listelenebilir ve doğrudan bir iş liste içerisinden aranabilir.
Bu ekranda yapılan iş veya görev türü, müşteri bilgisi, nihai iş sürecini onaylayan personel, işin garanti durumu, iş başlangıç ve bitiş tarihlerini görebilirsiniz.
Daha önce tamamlanmış bir işi seçerek, o iş ile ilgili bir destek veya eğitim talebinde bulunabilirsiniz.

Bildirim Ekranı
Müşteri taleplerinin onaylanması veya iptal edilmesi, saha personeline görev atanması, görev sürecinin değişmesi ve bir anket atanması durumunda müşteriye doğrudan bildirim gönderebilirsiniz.
Saha personeline bir görev atanması veya iş sürecinin değişmesi durumunda yönetici ve saha personeline doğrudan bir bildirim gönderebilirsiniz.
Garanti süreçleri, sözleşmeler ve iş takibindeki kritik aşamalarda yönetici veya servis müdürlerine doğrudan bildirim gönderilmektedir.

Müşteri Ekranı
Müşterileri iletişim bilgileri, adres bilgisi, firmanıza olan uzaklıkları ve müşteri türünü listeleyebilirsiniz.
Özel müşterileriniz için VIP kredi belirleyerek yıl içerisinde doğrudan acil destek talebi yapmasını sağlayabilirsiniz.
Aktif ve pasif müşterilerinizi ayrı ayrı listeleyebilirisiniz.
Müşteriye bağlı tüm personel ve iletişim bilgilerini listeleyebilir ve bu liste içerisinden doğrudan arama yapabilirsiniz.

Personel Ekranı
Kendi firmanızda çalışan tüm personelleri, müşteri personellerini veya tüm personeli listeleyebilirisiniz.
Personel ekranında personel türü ve iletişim bilgilerini görebilir ve herhangi bir personeli bu liste içerisinden arayarak bulabilirsiniz.
İş süreçlerinde görev atayacağınız ekipler oluşturabilir ve hangi ekipte hangi personellerin çalıştığını bir ekranda görebilirsiniz.

Apple Store'da uygulamanın yeni sürümü yayınlandı. 
https://apps.apple.com/tr/app/id1525873465

   

   
Cevapla
#19





Biraz firemonkey (Bu yüzden tasarımı amelece bulabilirsiniz :-)), biraz mathjax, biraz javascript, biraz kül, biraz duman...
Eleştirilerinizi esirgemezseniz memnun olurum.
Herhangi bir basit problem, hakkında yeterince toplantı yapılarak, çözümsüz hale getirilebilir.
https://play.google.com/store/apps/developer?id=ONGUN
WWW
Cevapla
#20
(11-11-2020, Saat: 17:56)savasabd Adlı Kullanıcıdan Alıntı:




Biraz firemonkey (Bu yüzden tasarımı amelece bulabilirsiniz :-)), biraz mathjax, biraz javascript, biraz kül, biraz duman...
Eleştirilerinizi esirgemezseniz memnun olurum.

Emeklerinize sağlık @savasabd hocam.
Keyifle izledim.
Hayırlı olsun.
Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Mobil Android Emulator Altıner 5 387 22-01-2024, Saat: 18:28
Son Yorum: Altıner
  Tüm Platformlar için Hızlı uygulama Geliştirme - Tüm Örnek Uygulamalar RAD Coder 11 4.009 25-06-2023, Saat: 15:38
Son Yorum: walidAlgeria
  Mobil App. ile MQTT brokera bağlanma ve Veri çekme yemre 3 880 27-04-2023, Saat: 13:56
Son Yorum: yemre
  mobil local veri tabanı ve telefona nasıl yüklenecek mudipasa 7 1.624 22-12-2022, Saat: 18:09
Son Yorum: mcuyan
  Mobil cihazda barkod ? cemakkus 13 3.073 02-11-2022, Saat: 13:43
Son Yorum: RAD Coder



Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi