Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Yerli Yapım Mobil Uygulamalar (FMX)
#11
Akıllı Geçiş Sistemi (AGS) 

Google Playhttps://play.google.com/store/apps/detai...AkMega.AGS
Apple Store: https://iphoneaddict.fr/apps/utilitaires...21530.html (Apple Store üyeliği yenilenmediği için farklı bir link vermek zorunda kaldım. Üyelik yenilenince asıl linki paylaşırım)
             veya https://appadvice.com/app/ags-ak-c4-b1ll...1273538699

Görüntüler:








Broşür:

   

   

Hakkında:
Akıllı mobil cihazlar ile Personel ve Misafirlerin otomatik geçişi sağlanır.
AGS mimarisinde; Şifre yok, Parmak izi yok, Kart kullanmak yok, Kumanda kullanmak yok, Buton kullanmak yok ve en önemlisi unutma sorunu yok.
Yalnızca telefonunuzun yanınızda olması yeterlidir.

AGS Geçiş Noktası Kilit Açma Yöntemleri
1- Mobil Uygulama arayüzünden tetikleme,
2- Mobil uygulama cihaz sensörü ile tetikleme (telefonu sallama)
3- VIP Geçiş: Mobil uygulama ayarlarınızda belirlemiş olduğunuz bir geçiş noktası ve mesafeye bağlı olarak, geçiş noktasına yaklaştığınızda, kapının otomatik olarak açılmasını sağlayan yöntemdir.
4- Sesli geçiş: Mobil uygulama açık iken "1 Nolu Turnike" veya "Engelli Geçişi" şeklinde bir sesli bildirim ile geçiş noktasının açılmasını sağlayan mimaridir.
* Temel sürümde yalnızca birinci geçiş yöntemi sunulmaktadır.

AGS, her alanda farklı iş modellerine entegre edilebilir, sürekli geliştirilebilir, geleceğe ayak uydurabilir, yeni bir mikro lokasyon teknolojidir.
Mobil uygulama ile yetki dahilinde AGS cihazlarının yönetilmesi sağlanır. Herhangi bir giriş noktasına yerleştirilen bir AGS ile mobil uygulamamız otomatik olarak iletişime geçer ve talebiniz doğrultusunda geçiş noktasını açmanızı sağlar.

AGS Çalışma Prensibi
1- Etkileşim alanına geldiğinizde Mobil Cihazınız algılanır.
2- Mobil Uygulama ekranınıza bir bildirim yansır.
3- "Hoş geldiniz" mesajı ile birlikte (zorunlu değildir, yönetilebilir), giriş onayınız istenir.
4- Yetkiniz dahilinde istediğiniz giriş noktasına tıklayıp, giriş noktasının açılmasını sağlarsınız.

AGS Entegre Edilebilir Sistemler
1- Ana Giriş Kapıları,
2- Turnike sistemleri,
3- Bariyer Sistemleri,
4- Otopark veya Garaj Giriş Sistemleri,
5- Road Blocker Sistemleri,

AGS Uygulama Alanları
1- Plaza ve bina geçiş sistemleri
2- Personel takip sistemleri
3 -Okul öğrenci geçiş takip sistemleri
4- Yemekhane geçiş sistemleri
5- Spor salonu geçiş sistemleri
6- Stadyum üye geçiş sistemleri
7- Fuar geçiş sistemleri
8- Üye takip sistemi olan tüm kurum ve ferdi işletmeler

AGS Mimarisinin Diğer Özellikleri
* Mikro Lokasyonda Yönlendirme,
* Yakın alanda, gerçek zamanlı tanıtım veya davet,
* Yakın alanda, gerçek zamanlı anlık bildirim,
* Tüm geçişler ve geçiş noktalarının raporlanması
* Birden fazla lokasyona entegre edilebilir
* Her lokasyon için birden fazla giriş noktası yetkisi verilebilir.

AGS modülleri; Yüksek pil ömrü, Düşük enerji ihtiyacı ve donanımsal olarak Güncellenebilir bir altyapıya sahiptir. Cihaz mobil uygulama etkileşimi yerleşim yoğunluğu doğrultusunda birkaç cm’den, 50 m seviyesine kadar değişebilmektedir.
While true do; Hayat döngüsü, kısır değildir! Yapılan bir yanlış, o döngünün dışına çıkmanızı sağlayacaktır.
WWW
Cevapla
#12
Projelerin hepsi birbirinden güzel olmuş herkesin eline sağlık. @Fesih ARSLAN bey'in yazdığı gibi kişilere ilham olacak projeler var.

@arsl01  Projeniz'de voltaj, sıcaklık motor durumu vb bildirimler görüyorum, bu veri nasıl elde ediyorsunuz ve bu bildirimlerin uygulamayla iletişimini nasıl sağlıyorsunuz.
Cevapla
#13
@pro_imaj bu veriler bi arkadasin aracından geliyor
Formda bahsettiğim Quectel M66 cihazi ile verileri server'a gonderiyorum
Muharrem ARSLAN
WWW
Cevapla
#14
Saha Takip

Google Play: https://play.google.com/store/apps/detai....sahatakip
Apple Storehttps://appadvice.com/app/fibercom-saha-...1451961294  (Apple Store üyeliği yenilenmediği için farklı bir link vermek zorunda kaldım. Üyelik yenilenince asıl linki paylaşırım)

Görüntüler:

   

   

Hakkında:
Saha Takip uygulamasıyla günlük iş süreçlerinizin takibi ve yönetimini kolayca sağlayabilirsiniz.
Müşterileriniz tarafından talep edilen iş, eğitim veya arıza taleplerini alabilirsiniz.
Herhangi bir müşteri adına teknik destek talebi oluşturabilirsiniz.

İş yönetimini sağlamak amacıyla oluşturulan bir iş talebini teknik personele görev olarak atayabilirsiniz.

Görev atama işlemi ile birlikte yaklaşık maliyeti belirleyebilir, teknik personele iş ile ilgili özel bir mesaj iletebilir veya müşteri memnuniyet anketi gönderebilirsiniz.

Müşteri konumunu veya yapılacak işin konumunu harita üzerinde görebilirsiniz.
Bir iş takvimi oluşturabilir ve yaklaşan etkinliklerinizi görebilirsiniz.
Müşteri sözleşmelerini ve yapılan işlerin garanti takibini yapabilirsiniz.
Müşteri, saha personeli veya iş durumlarını raporlayabilirsiniz.

Talepler Ekranı
Teknik destek talebi yönetici tarafından onaylanabilir veya reddedilebilir.
Tüm talepler günlük, haftalık veya aylık olarak listelenebilir, Onaylı veya Onaysız olanlar filitrelenebilir veya doğrudan bir talep liste içerisinden aranabilir.
Talep ekranında talep edilen destek türü, talep eden müşteri, onay durumu, işin harita üzerindeki konumu ve işlem tarihlerini görebilirsiniz.
Talep onay aşamasında görev, bir ekibe atanabileceği gibi bir veya daha fazla personel seçimi yapılarak da görev atayabilirsiniz.

Görevler Ekranı
Yöneticiler tarafından teknik personele atanan tüm görevler listelenebilir.
Teknik personel kendisine atanan tüm görevleri listeleyebilir.
Görevler ekranında görev durumu yüzdelik dilimleri halinde gösterilmektedir.
Tüm görevler günlük, haftalık veya aylık olarak listelenebilir, beklemede, sırada veya tamamlanan görevler filitrelenebilir veya doğrudan bir görev liste içerisinden aranabilir.
Görev ekranında görev türü, müşteri bilgisi, işten sorumlu müdür, görev detayı ve işlem tarihlerini görebilirsiniz.
Herhangi bir görev durumu doğrudan sıraya alınabilir, işleme alınabilir, tamamlanabilir, iptal edilebilir veya ertelenebilir.
Bir görev ile ilgili sorumlu olan yönetici, görevli personel ve işin tüm süreçlerini kronolojik olarak listeleyebilirsiniz.

Yapılan İşler Ekranı
Saha personeli tarafından tamamlanmış görev veya işlerin tümünü görebilirsiniz.
Yapılan işler günlük, haftalık veya aylık olarak listelenebilir ve doğrudan bir iş liste içerisinden aranabilir.
Bu ekranda yapılan iş veya görev türü, müşteri bilgisi, nihai iş sürecini onaylayan personel, işin garanti durumu, iş başlangıç ve bitiş tarihlerini görebilirsiniz.
Daha önce tamamlanmış bir işi seçerek, o iş ile ilgili bir destek veya eğitim talebinde bulunabilirsiniz.

Bildirim Ekranı
Müşteri taleplerinin onaylanması veya iptal edilmesi, saha personeline görev atanması, görev sürecinin değişmesi ve bir anket atanması durumunda müşteriye doğrudan bildirim gönderebilirsiniz.
Saha personeline bir görev atanması veya iş sürecinin değişmesi durumunda yönetici ve saha personeline doğrudan bir bildirim gönderebilirsiniz.
Garanti süreçleri, sözleşmeler ve iş takibindeki kritik aşamalarda yönetici veya servis müdürlerine doğrudan bildirim gönderilmektedir.

Müşteri Ekranı
Müşterileri iletişim bilgileri, adres bilgisi, firmanıza olan uzaklıkları ve müşteri türünü listeleyebilirsiniz.
Özel müşterileriniz için VIP kredi belirleyerek yıl içerisinde doğrudan acil destek talebi yapmasını sağlayabilirsiniz.
Aktif ve pasif müşterilerinizi ayrı ayrı listeleyebilirisiniz.
Müşteriye bağlı tüm personel ve iletişim bilgilerini listeleyebilir ve bu liste içerisinden doğrudan arama yapabilirsiniz.

Personel Ekranı
Kendi firmanızda çalışan tüm personelleri, müşteri personellerini veya tüm personeli listeleyebilirisiniz.
Personel ekranında personel türü ve iletişim bilgilerini görebilir ve herhangi bir personeli bu liste içerisinden arayarak bulabilirsiniz.
İş süreçlerinde görev atayacağınız ekipler oluşturabilir ve hangi ekipte hangi personellerin çalıştığını bir ekranda görebilirsiniz.
While true do; Hayat döngüsü, kısır değildir! Yapılan bir yanlış, o döngünün dışına çıkmanızı sağlayacaktır.
WWW
Cevapla
#15
(10-08-2020, Saat: 21:36)Mr.Developer Adlı Kullanıcıdan Alıntı: @mcuyan tasarımı beyaz üzerine inşa etmeniz çok hoş olmuş hocam.

Teşekkürler öncelikle.. Hocam RAd studionun kendi style ları da fena sayılmaz görüntü olarak fakat style element ciddi sorunlar yaratıyor abuk subuk kilitlenmeler ve apk nın boyutunu çok fena şişiriyor. bende sadeliğin rengi olan Beyaz üzerşne inşaa ettim uygulamamı.
// Bilgi paylaştıkça çoğalır.. 

Cevapla
#16
@mcuyan hocam size katılıyorum. style kullanmak her zaman avantaj da sağlamıyor ne yazık ki.
Beyaz üzerine olmasının büyük katkıları da oluyor mesela koyu temaya geçirmek zor olmuyor kullanıcı tarafında.
"Wall-e"
Cevapla
#17
@Mr.Developer ben tema vs gibi görsel değişikliğe müsade etmiyorum. kullanıcım sadece benim (görsel tasarımcılarımın) belirlediği renk ve eşlenikcileri ileyapılan tasarımı görüyorlar. Runtime'da değiştirdiğiniz her türlü görsel efekt size crash, yavaşlık vs gibi sorunlarla geri dönüyor deneyimlerime göre. Heleki style olayına asla bir daha girmem FMX de.. Smile
// Bilgi paylaştıkça çoğalır.. 

Cevapla
#18
@mcuyan hocam yine katılıyorum  Smile
Zaten bir kaç yıllık tecrübeme dayanarak rahatlıkla diyebilirim ki kullanıcı tasarıma pek bakmıyor. ( İşine yarayan bir araç ise )
Bunun üzerine çıkarttığım uygulamalarımda, uygulama içerisinde seçilebilir birden fazla arayüz, her alanı özelleştirme özelliği, kullanıcıya dayalı arayüz tasarım önerileri gibi bir çok deneye tabii tuttum kullanıcıları ve sonuç hüsran. en azından Türk kullanıcılar için böyle  Smile
"Bir insanın hiç mi göz zevki olmaz arkadaş" diyorum kendi kendime.  Rolleyes 

Ayrıca delphi fmx tarafındaki animasyonları kullanmak gözü bozuyor bu açık ve net  Smile Bir aşağıdan yukarı doğru çıkma efekti yapmak istesem sanki aşağıdan zorla itiyorlar gibi geliyor   Smile ( Tabiki bu basit anlatım örneğidir ama gerçektir. Blush )
"Wall-e"
Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  DelphiCan Mobil Uygulaması Fesih ARSLAN 25 13.120 10-04-2020, Saat: 02:14
Son Yorum: Cyb3r
  mobil proje açarken hata ekremkiraz 3 904 07-04-2020, Saat: 20:39
Son Yorum: uparlayan
  Mobil Uygulama hostingde bulunan mysql veritabanı baglantısı. Yardım! 333hiram 2 664 31-03-2020, Saat: 17:53
Son Yorum: 333hiram
  Mobil Uygulamalarda Telefon üzerine kayıt işlemi Bay_Y 6 1.786 18-01-2020, Saat: 09:16
Son Yorum: Bay_Y
  Mobil Uygulamada Yazdırma İşlemi Hk. seydigozegir@gmail.com 5 1.533 16-10-2019, Saat: 16:09
Son Yorum: seydigozegir@gmail.com



Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi