14-05-2025, Saat: 15:36
@Hayati haklısın hatta projenin büyüklüğü değil de kullanılmak istenen her bir fonksiyon / procedure kod kalabalıklığı ile ilgili olmalı. Bu işlem alt alta uzayan kod tekrarlarında kafa karıştırıcı olabilir. "WITH kullanmak faydalı değildir" diyenlere de kayıtsız kalmamak lazım.
Bu arada A.I.'ın bu yaklaşımı beğendim. Çok geliştiricili işlerde ben böyle WITH yoğun bir kod bloğu görsem anlamak için normalden çok daha uzun zaman ayırmak zorunda kalırdım.
Bu arada A.I.'ın bu yaklaşımı beğendim. Çok geliştiricili işlerde ben böyle WITH yoğun bir kod bloğu görsem anlamak için normalden çok daha uzun zaman ayırmak zorunda kalırdım.
Saygılarımla
Muharrem ARMAN

Muharrem ARMAN


